-
Голямото предизвикателство пред луксозните марки: да разберат поколението Z
Това поколение е повлияно от глобалния пейзаж на социалните медии и е склонно да пазарува всичко отвсякъде – от TikTok до магазини за втора употреба
-
Пропастта между победители и губещи в луксозния сектор се задълбочава
Перспективите пред акциите на компаниите от сектора са от ключово значение за възобновяването на ръста на европейските фондови пазари
-
Продажбите на собственика на Cartier нараснаха с двуцифрен темп в празничния сезон
Компаниите за луксозни стоки са засегнати от по-слабо търсене на продуктите им след години на агресивно повишаване на цените
-
Пазарът на персонални луксозни стоки ще се свие за първи път от финансовата криза
По-високите разходи и намаляващата лоялност на клиентите карат купувачите да избягват марките от висок клас през 2024 г., което свива печалбите
-
Западните марки губят почва за сметка на по-евтините опции и в самия Китай
Дори и традиционни любимци като Nike и Uniqlo наблюдават спад на продажбите на фона на обръщането на потребителите към по-евтини алтернативи – „пингти“
-
Слабото представяне на Китай струва на Бернар Арно 37 млрд. долара
Той е на пето място в индекса на най-богатите хора в света, а неговата LVMH изтри пазарна капитализация за 150 млрд. евро
-
Chanel придоби сграда на престижното авеню „Монтен“ в Париж
Настоящото портфолио на Chanel включва имоти на стойност над 7 млрд. долара
-
Облаците над европейските луксозни марки на борсите се сгъстяват
Загубата на пазарна капитализация за 240 млрд. долара в сектора изглежда е само началото
-
Бернар Арно загуби повече богатство от който и да е било друг милиардер през 2024 г.
Основната причина е поевтиняването на акциите на неговата LVMH след разочароващия отчет
Таг луксозни стоки
Пазари


